Zobacz koniecznie:
Ładowanie...


Do napisania tego tekstu skłonił mnie filmik który zobaczyłem dzisiaj rano pijąc kawę. Nie ukrywam, że po obejrzeniu go łzy cisnęły się do oczu a pięść sama się zaciskała. Nienawidzę (wiem, że to mocne słowo ale przemyślane) myśliwych od dziecka, kiedyś mieszkałem w Beskidach i wracając z górki gdzie jeździliśmy na sankach natknąłem się na myśliwych układających upolowane zwierzęta pasami, dzieląc je na gatunki. Obok siebie był pas saren i zajęcy, nieco krótszy lisów. Nie miałem pojęcia, że tyle zwierząt mieszkało w moich lasach, ale wiem, że nie odrodziła się ta populacja przez kilka lat. Za młodu, idąc na grzyby widziałem przynajmniej jedno stadko saren i jakiegoś liska, po tym zdarzeniu przez dwa lata, raz natknąłem się na sarny :( Podsumowując, wycieli wszystko w pień :(

Nieraz słyszę, że myśliwi ratują przyrodę, że dokarmiają zwierzęta w zimie, że bez nich cały ekosystem by padł. Przepraszam za wyrażenie ale jest to GÓWNO PRAWDA ! ! ! Dokarmianie dzików ziemniakami i kukurydzą to zwykłe tuczenie aby zwierz był większy, dodatkowo uczy się, że ziemniaki i kukurydza to dobre jedzenie więc w nocy idę poszukać takiego jedzonka na pola, a tu kolejny pretekst do odstrzału bo dziki niszczą uprawy ! Wilki, tu mam wielki żal jak słyszę, że zagryzły stado owiec itp. Moją pierwszą akcją ratowania świata (miałem około 12 lat) było zbieranie podpisów pod petycją o objęcie wilka ochroną całkowitą. Udało się to dzięki wielu podpisom Polaków. A teraz co jakiś czas słyszę brednie o agresywnych wilkach i potrzebie odstrzelenia części populacji. Wilk zabija tyle ile potrzebuje, nie wybija stada bo jest to po prostu w jego ocenie nielogiczne.

Poniżej filmik opublikowany przez grupę LUDZIE PRZECIW MYŚLIWYM który skłonił mnie do napisania tego tekstu, tylko dla ludzi o mocnych nerwach. Przepraszam za składnie ale najchętniej podszedł bym do tego niemca (mała litera nie przypadkowo, do Niemców nic nie mam a nawet lubię ten kraj) z rudą brodą i dał mu po prostu w pysk. Naszemu rodakowi, który za pieniądze robi za jego pachołka też. Facet, który w dzisiejszych czasach uprawia taki proceder jest zakompleksionym małym fiutkiem ! Takie jest moje osobiste zdanie, może i nie jest to jakieś głębokie przemyślenie, ale ile w tym prawdy.



SPODOBAŁO CI SIĘ? POLEĆ DALEJ NA FB,G+ itp.

0 komentarze:

Prześlij komentarz